Arbeidsmarktcommunicatie

Vacatureteksten

Pakkende vacatureteksten schrijven is ons specialisme. Doorslaggevend voor een optimaal resultaat? Een goede intake, gebruik van relevante doelgroepdata, creativiteit en een vlotte pen. En niet te vergeten: inlevingsvermogen. We kruipen in de huid van de kandidaat en spelen in op zijn of haar motieven.
{

Testimonials

Wie worden mijn collega’s? En wat vinden zij zo leuk aan hun werk? Juist die vragen houden veel kandidaten bezig. Met aansprekende testimonials geef je een indruk van de werksfeer, de collega’s en de uitdagingen. Aan de hand van interviews zorgen onze copywriters voor verhalen die jouw werkgeversmerk kracht bijzetten.
#

Werkenbij-site

Met geoptimaliseerde webteksten voor je werkenbij-site weten kandidaten jouw vacatures nog beter te vinden. Bovendien versterk je zo jouw werkgeversmerk. Onze copywriters schrijven alle teksten voor je recruitmentsite. Inclusief je employer story, testimonials en diversiteitsstatement.
+

Employer branding

Bouwen aan een sterk werkgeversmerk: het werpt zijn vruchten af. Wie investeert in employer branding komt makkelijker aan talent, zo leert de ervaring. Wij helpen je om tekstueel de juiste snaar te raken bij je doelgroepen. Van employer value proposition tot vacaturetekst en afwijzingsmail.
;

Wervingscampagnes

Jouw ideale kandidaat bereiken en verleiden, ook als die niet actief op zoek is. Dat is je doel als je een wervingscampagne start. Niet alleen wát je zegt speelt daarbij een rol, maar ook hóe je het zegt. Onze copywriters kruipen in de huid van de doelgroep en zorgen voor sprankelende teksten die doel treffen.
>

Candidate journey

Een vacaturetekst die een warm welkom uitdraagt. Of een afwijzingsmail die tóch een goed gevoel geeft. Wij helpen je om van elk contactmoment een positieve ervaring te maken voor jouw kandidaten. Hoe? Met teksten die net even anders zijn en een glimlach op het gezicht van de lezer brengen.
%

Inclusieve teksten

Diverse teams presteren beter, zo weten we. Een inclusieve vacaturetekst helpt je om medewerkers met verschillende kwaliteiten en achtergronden aan te spreken. Ook het overwegen waard: een diversiteitsstatement. Hiermee laat je zien dat je verschillen respecteert en waardeert. Maak gebruik van onze expertise.
&

Meer teksten voor de arbeidsmarkt

Hoe zien jouw arbeidsovereenkomsten eruit? Zetten ze jouw werkgeversmerk kracht bij? En hoe zit het met de InMails die recruiters inzetten om kandidaten te benaderen? Kunnen we iets doen om de conversie te verbeteren? Teksten zijn werkelijk overal. En wat zo fijn is: je kunt ze makkelijk (laten) aanpassen en ziet meteen resultaat.
?