Nieuwe huisstijl!

8 september 2020 door Kittie Spierings

Vergeet het zwart, het roze en de zwierige letters. Voortaan verschijnen wij in magisch paars en fris oranje. Met een logo dat staat voor verbinding. Want dat doet het Roestvrijtaal van nu: de brug slaan tussen opdrachtgevers en hun doelgroepen op de arbeidsmarkt.

Verbinden met taal
Tijden veranderen. En als bedrijf hebben we flinke stappen gezet de afgelopen jaren. Meer dan ooit zijn we de specialist in teksten voor arbeidsmarktcommunicatie. Met taal verbinden we opdrachtgevers met hun doelgroepen. Of dat nu de arbeidsmarkt in algemene zin is, de ideale kandidaat voor een vacature of bestaande medewerkers. De juiste snaar raken, daar gaat het allemaal om. Je eigen identiteit in een tekst leggen. Aansluiting zoeken bij je doelgroep. En een toon aanslaan die jullie verbindt.

Wij geloven dat succes begint bij een goed verhaal. En dat taal hét instrument is om jouw boodschap krachtig neer te zetten. Ons nieuwe logo illustreert de waardevolle verbindingen die wij op deze manier tot stand brengen. Elke dag weer.

Check de video
Natuurlijk geloven wij ook in de kracht van beeld. Check hieronder de video over onze nieuwe huisstijl.

Over de auteur: Kittie Spierings, directeur-eigenaar

Drijvende kracht achter Roestvrijtaal. Begon in 2004 op een zolderkamer. Haar motto: we doen het goed of we doen het niet.